Remarketing w Adwords | kampanie Adwords

Czym jest Remarketing ?



Remarketing jest rodzajem marketingu internetowego polegającego na ponownym zainteresowaniu użytkownika, który już raz odwiedził witrynę internetową, ale nie dokonał na niej pożądanego działania. przykładowo zakupu.

Cała idea systemu oparta jest na personalizacji przekazu, ponieważ posiadamy informacje na temat działań konsumenta na naszej stronie internetowej istnieje możliwość skierowania do niego tematycznie dopasowanej reklamy dzięki której jesteśmy w stanie ponownie zainteresować go ofertą i przekonać jeszcze nie zdecydowanych na zakup / konwersje.

Według badań średnio 2% odwiedzających dokonuje transakcji a 98% z różnych powodów jej nie finalizuje. Jeżeli zbieramy bazę tych ludzi, posiadamy ogromny potencjał, który warto wykorzystać w ramach remarketingu.

Przynosi on rewelacyjne efekty, nawet do 300% zwiększenia sprzedaży na witrynie internetowej. Możemy ciągle informować gości zainteresowanych tematem naszej strony o nowych usługach czy produktach. Wszystko za sprawą systemu partnerskiego Google - wyniki wyświetlane będą w ramach całej sieci reklamowej Google. Remarketing ma również wiele innych ciekawych zastosowań. Można go stosować do najróżniejszych celów kampanii śledząc ruch na różnych podstronach w obrębie całego serwisu i badać / zwiększać konwersje na każdej z osobna.
Dodatkowo warto użyć technologie emailingową, która umożliwia prowadzenie kampanii wśród osób które pozostawiły swój adres mailowy na stronie zakupu.
Przykład:
Mailing dla osób zainteresowanych ofertą jednak odkładających zakup z czasem.
Mailing do osób które zakupiły produkt i mogą być zainteresowani produktem komplementarnym.

Zastosowanie Remarketingu



zebranie listy osób które dokonał zakupu w przeszłości i warto im przypominać o podobnych produktach z naszego asortymentu, bądź zaproponować specjalną ofertę dla stałych klientów

zebranie listy osób które nie sfinalizowały transakcji w celu przypomnienia

zebranie listy osób zainteresowanych tylko tematycznymi produktami

tworzenie list osób według parametrów typu: wiek, region zamieszkania, płeć czy zainteresowania



Korzyści z Remarketingu



budowanie relacji z klientem

poprawie świadomości marki w internecie

kierowanie reklamy na użytkowników dokładnie zainteresowanych naszym produktem czy usługą

kierowanie reklamy na ścisłe zainteresowania i potrzeby.

obniżenia kosztów kampanie reklamowych PPC i zwiększenie współczynnik CTR(klikalności w naszą reklamę) poprzez dobór grup osób dokładnie zainteresowanych naszą ofertą

zwiększenie sprzedaży nawet do 300%

zwiększanie ilości powracających klientów



Jeśli jesteś zainteresowany - prosimy o kontakt!

Formularz

Kontaktowy

Zostaw numer

Oddzwonimy!

Zamów wizytę

przedstawiciela